Forfatter
Tittel Kjærlighet er ikke alt: lær barnet å takle motstand
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Å takle motgang er en viktig faktor for å hjelpe barn til å føle seg trygge, utvikle god selvfølelse, og å trives som voksne. Nyere forskning viser at robuste barn takler stress og konflikter bedre, og at dette fortsetter å gjelde dem resten av livet. I denne boka viser forfatteren enkle metoder som alle kan bruke i hverdagen for å lære barna å takle motgang. Sofie Münster er forfatter, foredragsholder og stifter av tidsskriftet Nordic Parenting. Omtalen er utarbeidet av BS.
Har bibliografi
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001502pam 22002531 4500
*00170270
*008 a 00nob 2
*015 $a0544564$bBIBBI
*019 $bl
*020 $a978-82-02-58977-6$bib.
*041 $hdan
*08201$a649.1$zh$223/nor
*090 $c649$dM
*100 0$aMünster, Sofie$d1985-$jd.
*24010$aKærlighed er ikke nok$bhvorfor foreldre, der ruster deres børn til modstand, får gladere, stærkere og mere omsorgsfulde børn
*24510$aKjærlighet er ikke alt$blær barnet å takle motstand$cSofie Münster ; oversatt av Mette-Cathrine Jahr
*260 $aOslo$bCappelen Damm$c2018
*300 $a183 s.$bill.
*505 $aHar bibliografi
*520 $aÅ takle motgang er en viktig faktor for å hjelpe barn til å føle seg trygge, utvikle god selvfølelse, og å trives som voksne. Nyere forskning viser at robuste barn takler stress og konflikter bedre, og at dette fortsetter å gjelde dem resten av livet. I denne boka viser forfatteren enkle metoder som alle kan bruke i hverdagen for å lære barna å takle motgang. Sofie Münster er forfatter, foredragsholder og stifter av tidsskriftet Nordic Parenting. Omtalen er utarbeidet av BS.
*574 $aOriginaltittel: Kærlighed er ikke nok : hvorfor foreldre, der ruster deres børn til modstand, får gladere, stærkere og mere omsorgsfulde børn
*650 1$aBarneoppdragelse $1649.1$2BS$41290$2BS$9nob
*700 0$aJahr, Mette-Cathrine$d1948-$eovers.$jn.
*950 0$aOppdragelse$xBarn$zBarneoppdragelse $9nob
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening